Přeskočit na hlavní obsah

O nás II.část

 Učím se...

Po prvních dnech zajímání se o mýdlařinu, jsem se rozhodla zabrouzdat do vln praktické části. Koupila jsem si mýdlovou hmotu a už to jelo. Ale! Bylo to takové nic moc extra. Rozhodla jsem se, že pro seznámení a jako první zkušenost dobrý, ale nestačí to.
Jde se dělat opravdové mýdlo!
Avšak opět jen teoreticky. Hodiny a hodiny studování, čtení nejrůznějších českých i zahraničních článků, magazínů, DIY návodů na pravé mýdlo. Trochu jsem si udělala obrázek ale vstoupit na břehy praktické části jsem se pořád bála. A tak jsem se dostala na milý kurz k Zdeničce....

Kurz pro začátečníky byl skvělý, velmi doporučuji všem co se o mýdlařinu zajímají. Ale opravdu zajímají, chtějí se tomuto řemeslu naučit. Ne jen zjistit postup a vyrábět podle receptů jiných mýdlařů a nebo aby vyráběli ze surovin co se jim zrovna namanou. Mýdlařina, to je láska a na lásku se musí s citem a znalostmi. Bez toho to nejde.... A na kurzu jsem tyto znalosti získala. Nedozvěděla jsem se tam pouze JAK. Ale hlavně PROČ! A to jsem chtěla a potřebovala...

A díky tomu, že jsem pochopila základní princip jsem schopna sama trochu realizovat myšlenky a vymýšlet své vlastní a originální mýdla. 

A od té doby se u nás doma ve volných chvílích vaří mýdla. a že už jich tady máme. Zkušené mýdlařky tvrdí, že výroba mýdla je jako silná droga... Hned od začátku se projeví silná závislost. A mají pravdu, od té chvíle kdy jsem si na kurzu vyrobila své vlastní mýdlo jsem se nezastavila a vyrábím v každé možné chvíli....

Děkuji Zdeni.

S ♥ Bylinkomilovnice


Komentáře

  1. Dobrý den, máte na nabízené produkty potřebné atesty? Bez nich není možné kosmetické produkty prodávat. Můžete se o tom informovat zrovna u Zdeňky. Pokud atesty máte, tak se omlouvám, ale nenašla jsem to tu výslovně napsané. JV

    OdpovědětVymazat

Okomentovat