Přeskočit na hlavní obsah

O nás I.část

 Vítejte u nás...

U nás proto, protože na tohle vše nejsem sama. Mám skvělou rodinu co mi pomáhá.

Vyrábíme domácí produkty, především kosmetiku. Ale nejsme certifikovaní prodejci, proto nemáme žádný eshop. I když bych do budoucna určitě chtěla. Výroba mne velmi baví. 

Vyrábím(e) pouze z kvalitních surovin. Ať už vyhledáváme kvalitní oleje, másla či cokoli jiného pro výrobu. Bylinky, které používáme jsou jen a pouze z naší bylinkové zahrádky. A proč? Pro jistotu. Mám kvalitu na prvním místě. A jistou jsem já sama. Vím, jaká je to péče se o bylinky starat. Pravidelné hnojení, zalévání, sklizeň, sušení,..... Ale stojí za pocit, že vím, že bylinky jsou opravdu bez jakéhokoli chemického zásahu. Víte totiž o tom, že použitá chemie zůstává v půdě i několik let? A že vše co obsahuje bylinka se poté přenáší do finálního výrobku? A to my nechceme, nechceme aby naše výrobky byly jakkoli chemické! Prioritou je u mne i #nontoxic. Proč? Protože jsem si prošla mnoha nemocemi (nejen na kůži jako jsou exkémy, ale i jiné nemoci) a v průběhu změny životníhu stylu jsem se začala zajímat o NON TOXIC "Bez chemickou" domácnost. A rázem (v řádu několika měsíců, nic totiž není hned a příroda má na vše čas) se můj zdravotní stav začal velmi zlepšovat. Náhoda? Nemyslím si.

A tak jsem se dostala k výrobě. A stále se učím. Ať už jen tak doma nebo návštěvou různých kurzů.

Musím vás však upozornit, že mýdla vyrábím spíš pro radost a prodávám spíše příležitostně (příležitostný obchod) a proto své mýdla nemám certifikované. Koupí mýdla ode mne potvrzujete, že tuto informaci víte a použití mýdel je pouze a jen na vaši zodpovědnost. 

Tak to jsem já a moje rodina ♥ 

BylinkoMilovnice



Komentáře